2015. január 25., vasárnap

11. Fejezet

Sziasztok!
Amint látjátok friss résszel jelentkezem. Köszönöm a visszajelzéseket és az 1000+ oldalmegjelenítést. A részhez most nincs mit hozzá fűznőm.
Jó olvasást!
Puszi
Fanni



,, Olyan szerencsés vagyok, hogy szerethetem. Nem az ember dönti el, hogy szenved-e a világban, de abba van egy kis beleszólása, ki mérje rá a szenvedést. Én szeretem a választásomat. Remélem, ő is szereti az övét.”
A könnyeimtől alig látva már olvastam a kedvenc könyvem utolsó oldalait. Sosem olvastam a Csillagainkban a hibához fogható könyvet még a mai napig sem. John Green egy igazán remek író és csodálom a munkásságát. Miután befejeztem a könyvet letörölgettem az arcom és próbáltam kicsit megnyugodni. Bekapcsoltam az íróasztalomon lévő számítógépemet, hogy megnézzem a kedvenc közösségi oldalamat. Amint be is töltődött vagy hat üzenetem volt. Egyesével szép lassan elolvastam őket és választ pötyögtem rá. Az egyik legjobb középiskolai barátnőmtől is kaptam egy üzenetet, amiben az állt, hogy találkozzunk valamikor. Jó ötlet ugyanis már elég régen találkoztunk. A válaszom elküldése után pár perccel jött is a válasz. Megbeszéltük, hogy délután kettőkor találkozzunk a belvárosban, az egyik cukrászdában. Amíg készülődni kezdtem addig bekapcsoltam a zenelejátszási listámat. Táncolva fésültem ki a hajamat, majd igazítottam meg a kicsit elkent szemfestéket. Felvettem egy amerikai zászlós trikót és egy farmer rövidnadrágot. Bepakoltam néhány cuccot a válltáskámba és kivonultam a nappaliba. Vivi a konyhában beszélgetett telefonon, ha jól sejtem Bencével. Szandiról pedig annyit tudok, hogy még tegnap este átment Szikihez és az óta nem jött haza.
Még volt egy kis időm, hogy elinduljak ezért a maradék perceket tévénézéssel ütöttem el.

- Mi a helyzet? Hova- hova ilyen csinosan?  – zöttyent le mellém Vivi.

- Találkozok az egyik barátnőmmel a városban. – mondtam mosolyogva.

- Az nagyszerű. – mosolygott vissza. – Este én nem leszek, mert Bencével vacsorázni megyünk, majd nála alszok. De ha bármi baj lenne, csak hívj nyugodtan.

- Oké, de te is tudod, hogy nem lesz semmi baj. – nevettem el magam. Az órámra pillantva jöttem rá, hogy indulnom kellene, ha nem akarom sokáig várakoztatni Zsófit. – Érezzétek jól magatokat. – öleltem meg barátnőmet, majd bele bújtam a sarumba és a közeli villamosmegálló felé vettem az irányt. Nem kellett sokat várjak már fel is szállhattam. Negyedóra múlva már a megbeszélt cukrászda teraszán üldögéltem.

- Szia, bocsi a késésér csak lekéstem a buszt és gyalogolnom kellett. – hadarta, majd megölelt és leült velem szemben.

- Semmi gond. – mosolyogtam és rendeltem magamnak egy pohár hideg limonádét. – Mi a helyzet? – kérdeztem és levettem a napszemüvegem.

- Semmi különös. Milyen a pesti élet? – kérdezte.

- Fantasztikus. – vigyorogtam rá.

- Csak nem egy pasi áll a dolgok hátterében? – kérdezte kuncogva. Én persze fülig elpirultam így elárultam magam. – Na és kicsoda a szerencsés úriember? – folytatta a faggatásomat, de közben megérkeztek az italaink. Ittam egy kortyot és ő is így tett.

- Nem akarom, hogy elájulj vagy valami. Szóval emlékszel még az MDC-re biztosan.

- Persze, hogy emlékszek. Mikikében voltál szerelmes. – nevetett.

- Hát az a helyzet, hogy véletlen folytán most Miki a barátom. – hadartam, ő pedig kis híján félre nyelte az innivalóját. – Úristen Zsófi jobban vagy? – kérdeztem rémülten.

-  Te most csak ugye szívtani próbálsz? Fanni mondd, hogy viccelsz csak. Olyan nincs, hogy összejött. – rázta a fejét, mire én elő szedtem a mobilkészülékemet ahol egy közös képen vigyorgunk az említett személlyel a kamerába.

- Ha szeretnéd, felhívom, hogy később merre lesz és bemutatlak neki. Illetve a többieknek is. Boti nagy örömödre szingli és épp barátnőt keres magának. – kacsintottam rá.

- Valószínű, hogy álmodom. De hívd, már akkor gyorsan mielőtt valaki felébresztene. – sürgetett, én pedig a kérését teljesítve tárcsáztam a barátomat. Elmagyaráztam neki dióhéjban a dolgokat. Szerencsénkre a garázsukban vannak, mind a hárman, így mondta, hogy menjünk oda.

- Leszervezve a téma. – csúsztattam a táskámba a telefont. – Amúgy elég bonyolult a kapcsolatunk Maykeeval. Vagyis idáig az volt. De kitaláltuk, hogy mi lenne, ha megpróbálnánk egy esélyt adni kettőnknek. Így pár napja összejöttünk.

- Szóval akkor még friss az ügy.

- Lehet így is fogalmazni. – mosolyodtam el.  Folytattuk a beszélgetést minden féléről. Rendeltünk sütit és annak elfogyasztása után gyalog indultunk el Miki garázsa felé. Közben fecsegtünk és kibeszéltük a régi dolgokat, köztük a rengeteg hülyeséget és kalandokat. Közel félóra sétálás után megérkeztünk a számomra ismerős garázsajtajához. Kis tétovázás után végül benyitottam és mosolyogva léptem oda a kanapéhoz és hallgattam az éppen énekelő barátomat. Zsófi álmélkodva figyelte őket és csatlakozott mellém. Mikiék befejezték a Te se vagy mást, majd felhúzott a kanapéról és gyengéden megcsókolt.

- Szia. – lehelte még egy csók után.

- Hadd mutassam be nektek az egyik legjobb barátnőmet. Srácok ő itt Zsófi… Zsófi ők itt Boti, Dani és Miki. Remélem, jól kijöttök majd egymással. – mondtam, miközben Miki oldalához bújtam. A srácok barátságosan beszélgetni kezdtek vele. Miki kis idő múlva óvatosan kihúzott az épület elé és a kocsijának döntve kezdett csókolgatni. – Miki ne csináld. – toltam el magamtól.

- Miért? – nézett rám fülig érő vigyorral.

- Mert valaki meglát, és nem szeretnék a rajongói csoportokban-hírekben szerepelni. – nevettem el magam. Összefontuk az ujjainkat és egymás tekintetében szinte elvesztünk.

- Hé, nem jöttök be? – kérdezte a fejét kidugva Dani.

- Mindjárt. – intette le Miki és egy utolsó csók után. Szorosan megölelt és visszamentünk a többiekhez. Úgy vettem észre, hogy Boti elég jól elvan a barátnőm mellett. Egyfolytában nevetette és kérdezgette. Én csendben ültem és a fejemet Maykee mellkasára hajtottam. Ő a derekamnál ölelt magához. Néha – néha a hátamat simogatta és egy – két csókot lopott. Ilyenkor persze Dani csipkelődő megjegyzéseire került a sor. Egészen estig ott voltunk, majd Miki felajánlotta, hogy haza visz, és ha szeretném, akkor ott is alszik. Ennek ki tud ellen állni? Boti egyből megkérdezte Zsófit, hogy haza vigye e. Drága barátnőm pedig vidáman egyezett bele. A garázs előtt vártuk amíg a srácok összepakolnak.

- Aztán jónak lenni és nem rosszalkodni. – kacsintott rám nevetve.

- Én? Soha. – kuncogtam és az éppen zárkózó barátomat figyeltem. Megfogta a kezem és elköszöntünk a többiektől. Dani persze, hogy hozzánk csapódott és egészen az ő lakásáig hallgattam a perverz megszólalásait. Maykee már párszor rá szólt, hogy fejezze be, mert semmi köze a magánéletünkhöz. De Kiss Úr csak jót szórakozott rajta. Mikor kiszállt akkor valamely módón megkönnyebbültem. Az ujjaimmal Miki hasát simogattam.

- Fejezd be. – fogta meg a kezem és komoly arcot vágott. Kicsit megijedtem tőle.

- Miért is? – kérdeztem incselkedve.

- Mert nem szeretnék közlekedési balesetet okozni se szenvedni, mert nem bírsz magaddal hazáig. – nevette el magát. Ezután ő rakta a csupasz combomra a kezét.

- Na, mi van neked szabad nekem nem? – néztem rá kérdőn.

- Igen mivel a barátnőm vagy. Nekem pedig minden szabad. – kacsintott rám nagyképűn.
 A fejemet csak megráztam és kifelé nézelődtem. Pár perc után már a lakásajtón belül voltunk. A lányoknak nyoma sem volt. A rögzítőt lehallgattam, amíg Maykee elnyúlt a kanapén és a tévét kapcsolgatta. Szandi hagyott egy üzenetet, hogy Szikinél alszik ma is. Mikor csatlakoztam Mikihez akkor rögtön felült és magához húzott. Ajkaink hamar egymásra találtak és mohon kezdtük falni egymást. Ujjaim bele - bele túrtak a hajába. Zihálva váltunk szét egymástól.

- Elmegyek fürdeni… - suttogtam.

- Jó ötlet. Fürdünk együtt? – kérdezte vigyorogva. Óvatosan nyomtam egy puszit az arcára és rá kacsintottam. A tévét gyorsan kinyomta és szaladt utánam. Csókolózva estünk be a fürdőszobába. A kezei fel lejártak az oldalamon. Az én ujjaim ismételten a tökéletesen belőtt haját túrták. Felültetett a mosógép tetejére és ott folytattuk a csókcsatánkat. Mikor a mosógép furcsa nyikorgó hangot adott ki akkor felnyögtem.

- Nem hiszem, hogy ezt az én súlyomra és erre tervezték volna, amit mi csinálunk. – nevettem rá. Nem tudom mi történt velem, de egy nevetőgörcs féleség kerített a hatalmába. A hasam már fájt a nevetéstől és egy két könnyem is kicsordult.


- Kicsim minden oké? – kérdezte aggódva Maykee. Bólintottam és lemásztam onnan és ott folytattuk ahol abba hagytuk. Jobb lenne nem tönkre tenni ezt a hasznos lakberendezést, mert drága mulatság lenne újat venni. A másik, hogy nem tudnánk mivel kimagyarázni a lányok előtt a tönkremenetele okát. Óvatosan leszedte rólam a felsőmet és én is az ő pólóját. Percek múlva már a zuhany alatt álltunk. A langyos vízcseppek kellemese folytak végig a testemen, de nehezen tudtam bármire is összpontosítani Maykee miatt. A nyakamat hintette be apró csókokkal, majd az ajkaink ismét egymásra találtak. A fenekembe néha – néha bele markolt, ilyenkor felnyögtem és eltoltam kissé magamtól. Miután lemosakodtunk rendesen, egy törülközőt magam köré csavarva caplattam be a szobámba drága barátommal a nyomomban. Elő szedtem egy tiszta pizsamát, de Miki kikapta a kezemből. – Erre nem lesz szükség. – vigyorgott majd ismét neki esett az ajkaimnak. Óvatosan az ágyhoz manővereztünk és a párnák közé zuhantunk.- Ez meg mi a fene? – dobta ki a Csillagainkban a hiba könyvemet az ágyból, de folytatta azt amit elkezdett. Kibontottam a kontyban lévő hajamat, ami ezek után hullámokban omlott a hátamra és a nedves bőrömre tapadt. A szívem hevesen vert egész idő alatt, de hagytuk, hogy megtörténjen, aminek meg kellett történjen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése