2015. január 3., szombat

4. Fejezet

Sziasztok!
Amint látjátok ismét megérkezett a friss rész mivel volt rá időm írni. 
Holnap lehet érkezik még egy a szünetet ezzel elbúcsúztatva, de még nem biztos. 
Élvezzétek ki a szünet utolsó napját mielőtt az iskola hétfőn megkezdődne.
Iskola mellett nem tudom, hogy mikor fogom tudni hozni részt, de igyekszem minél előbb ha van rá érdeklődés. A részhez pedig csak annyit fűznék hozzá, hogy remélem tetszeni fog.
Jó olvasás!
Puszi
Fanni 

Már több hét is eltelt azóta, hogy a srácok meghívtak minket a koncertjükre. Velük is sikerült barátságot kialakítani. Néha Ya Ou vagy Bence is megjelenik Miki családjának a garázsukban ahol iskola után szoktunk lógni. Általában ülünk a kanapén és beszélgetünk és hülyülünk. De néha elő fordult az is, hogy Miki, Dani és Boti énekelt a színpadon. Sziki is csatlakozni szokott, de mostanában a srácok szerint nagyon maga alatt van, ugyanis a barátnőjével állandóan veszekednek és a vitáik nagyon csúnyán eldurvulnak. Állítólag az oka ezeknek a vitáknak az, hogy kevés idejük marad egymásra. A srácok az új nagy lemezükön dolgoznak így nem sok szabadnapjuk van. A barátnője pedig a saját modell pályafutását egyengeti. Sajnálom Szikit, mert nem kellemes érzés őt letörtnek látni. Ha pedig köztünk van ő is, akkor általában nagyon jól kijön Szandival. Az agyuk tisztára egy rúgóra jár. Félszavakból is megértik egymást. Néha már ijesztőek tudnak lenni. De nem csak ők jönnek ki jól egymással. Vivien is nagyon jó kapcsolatot épít Bencével. Ahogy az ember megfigyeli őket, csak úgy izzik köztük a levegő. Az említett fiú is egyre többet keresi fekete hajú barátnőm társaságát. Szerintem szép párt alkotnának. Ismét hétvége volt és a srácok kitalálták, hogy tartanak egy kisebb garázs bulit, ahova minket is meghívtak. Így az eddig biztonságot nyújtó garázs most tele volt számomra ismeretlen emberekkel. Persze feltűnt néhány ismerős arc is, mint például Csordás Ákos. A kanapén ülve figyeltem a táncoló embereket. A szemem megragadt néha Vivin és Bencén, ahogyan együtt ropják egy kicsit távolabb a tömegtől. Néha – néha Szandit is felfedeztem, ahogyan Boti és Dani szórakoztatja, ő pedig jókat nevet rajtuk. Gondolatmenetemből Maykee érintése rántott ki.

- Minden rendben? – kérdezte aggódva.

- Persze. Miért ne lenne? – néztem rá értetlenül. Észre sem vettem, hogy itt ül mellettem.

- Csak mert túlságosan szórakozott vagy. Többször kérdeztem már, hogy jössz e táncolni, de te meg sem hallod egyszerűen. – nevetett, miközben az egyik hajtincsemmel játszott. Zavartan sütöttem le a pillantásom és a ruhám aljával kezdtem el játszadozni. – Nos? – kérdezte ismét. Egy pörgős szám ment, amit igen szerettek.

- Táncoljunk. – mosolyogtam rá. Megfogtam a kezét és a táncparkettre húztam. Jobbra – balra ringattam a csípőmet a zene ritmusára. Teljesen bele merültem a táncba és semmi másra nem összpontosítottam csak a zenére. A szám vége után egy lassú zene következet. Miki a derekamnál fogva óvatosan közelebb húzott magához. A testünk szinte tisztára összeért. A karjaimat a nyaka köré fontam, míg a fejemet a vállára hajtottam és úgy dülöngéltünk egyhelyben.  Teljesen elmerültem a gondolataimban ismét és csak azt vettem észre, hogy Sziki a pultszerűségnél áll és egymás után gördíti le az alkoholt magában. A zene végén azonnal oda siettem hozzá Mikivel a nyomomban.

- Tesó minden oké? – kérdezte Maykee miközben kivette a kezéből a piros eldobható poharat. Sziki csak a fejét rázta és a sírás határán állt látszót rajta. Megfogtam a kezét és a kanapéhoz vezettem. Leült és az arcát pedig a tenyereibe rejtette. Közben megjelent Boti és Szandi is és értetlenül néztek a mellettem ülő fiúra.

- Mi történt vele? – kérdezte Szandi, miközben leült Sziki másik oldalára. Megráztam a fejem, jelezve, hogy fogalmam sincs. – Sziki édesem mi a baj? – kérdezte és a vállára tette a kezét. Ettől a cselekedettől mintha Sziki lenyugodott volna.

- Szakított velem… - motyogta és ismét pityeregni kezdtet. Szandi átölelte, hogy nyugtatgatni kezdje. – Azt mondta, hogy ő ezt már nem tudja elviselni. Azt sem, hogy alig foglalkozok vele. Azt mondta, hogy vagy választok a banda és a rajongók és ő közötte, vagy pedig szakít velem. Nem hagyhattam cserben a srácokat és a rajongókat sem ennyi idő után. Nekik köszönhetek mindent... - hadarta miközben egyre szorosabban szorította barátnőmet. Nem tudtam elhinni egyszerűen, hogy a barátnője, vagyis most már a volt barátnője ilyen választás elé állította. Szerintem ez egy ilyen helyzetben, mint amilyen az övék is volt a legalaktanosabb dolog. Hogyan jutott ilyen az eszébe, hogy választás elé állítsa Szikit, holott tudja, hogy Sziki számára mennyire fontos ez az egész. Persze az ő részéről azt tudom megérteni, hogy hiányzott neki a barátja. De ezt akkor sem így kellett volna tennie. Úgy tudom, hogy hosszú éveken át tartott a kapcsolatuk és Sziki még a média előtt sem fedte fel barátnője kilétét. Sajnálom őt nagyon, de szerintem jól cselekedett. A fiúk és a többi rajongó is számít rá. A banda egy újabb tag kilépését már nem élné túl.  

- Minden rendben lesz, de az, hogy most a sárga földig iszod magad nem jó senkinek. Attól nem fogod visszakapni. Ugye ezzel tisztában vagy? – kérdezte tőle Boti és egy üdítőt nyomott az orra elé alkohol helyett.

- Teljesen normális a reakciód, de igaza van Botinak. Nem lesz semmivel jobb. Csak reggel erős fejfájásod. Ezt akarod? Vagy inkább megmutatod annak a lánynak, hogy nem sikerült ezzel padlóra küldenie téged. Tudom, pokolian nehéznek tűnik most, de hidd el menni fog. – mondtam ő pedig sóhajtva bele ivott az italába.

- Igazatok van, de most jobb lesz, hogy ha haza megyek. Majd valamikor beszélünk. – hadarta és felállt és indulni készült. – Bocsi, hogy itt feltartottalak titeket a pocsék problémáimmal. – motyogta a földet tanulmányozva.

- Menjen valaki veled? – kérdezte Miki.

- Nem kell. Egyedül szeretnék lenni. – vágta rá hirtelen.

- Ígérd meg, hogy semmi hülyeséget nem fogsz csinálni! – szorította meg a kezét Szandi. Sziki megrázta a fejét és felhúzta a lányt a kanapéról és megölelte mielőtt elment volna. Ezután mindenki próbált visszazökkeni a buli hangulatába kisebb nagyobb sikerekkel. Mindenki sajnálja Szikit, de nem tudnánk vele most úgy sem csinálni semmit, így hát tiszteletben tartjuk a döntését, miszerint most egyedül akar lenni. Egyesek azt gondolják, hogy a szakítás általában csak a nőket rázza meg leginkább. De ez badarság. A férfiakat ugyan úgy padlóra tudja küldeni. Nem egy szakításon estem túl ahol a srácot jobban megrázta a dolog, mint engem. Igaz ezek nem olyan hosszú távú kapcsolatok voltak, hanem maximum egy fél évet jelentet és legtöbb esetben én szakítottam, mert úgy éreztem, hogy nem megy a dolog. Többen mondták már nekem, hogy fel kéne hagyjak ezekkel a válogatásokkal mert nem lesz jó vége a dolognak. De ha egyszerűen a sors csak olyanokkal hozott össze, akik már a vicc kategóriába tartoznak és jobb dolog elkerülni őket. Jobban szeretek szabad lenni és nem függeni senkitől sem. Szeretek egyedül lenni. Elég erős vagyok, hogy egyedül nézzek szembe a problémákkal és nincs szükségem egy olyan pasira, aki ha teheti, megszabja nekem, hogy mit csináljak. Felnőtt érett nő vagyok. Nem szeretem, ha megmondják, hogy mit csinálok. Ha ezt pedig nem tartják, tiszteletben onnantól már csak sajnálni tudom őket. Hajnali kettő körül keveredtem valahogy haza. De fogalmam sincsen, hogy miként. Másnap reggel fejem iszonyatosan fájt valószínűleg az alkoholtól. Annyi rémlik csak, hogy Mikivel jöttem el a buliból és haza kísért. Onnantól viszont teljes a képszakadás számomra. Vajon haza értek a lányok is épségben vagy felhívhatom az emberek felét, hogy mit tudnak a hol létükről. A szemeimet képtelen voltam kinyitni a reggeli fény miatt. A telefonom az valahol az éjjeliszekrényemen rezegni majd zenélni kezdett.

- Nem akarnád, mondjuk felvenni, hogy én tudjak még aludni? – morogta egy hang, ami számomra nagyon ismerős volt. A szemeim akaratom ellenére pattantak ki és fordultam a másik oldalamra. Nem akartam hinni a szemeimnek, hogy Maykee itt fekszik az ágyamban. De a telefonom továbbra is zenélt és az én füleimnek is ártott a hangos csengése, így hát felvettem.

- Fanni? – szólt bele fáradtan Dani. Nem értettem miért hív fel ilyenkor.

- Igen én vagyok. Mit szeretnél? – kérdeztem nagyot ásítva.

- Nem tudsz valamit Mikiről? Miután téged elkísért nem jött vissza és nem látta senki sem. – hadarta aggódva.

- Itt fekszik mellettem… szeretnél vele beszélni? – kérdeztem egyszerűen. Kis csend állt be a vonalban, majd Dani így folytatta.

- Nem csak tudni akartuk, hogy él-e még. Ugyanis nem vetne jó fényt a zenekarra, ha valahol részegen aludna a városban. Nem is akarok tovább zavarni úgy, hogy szia, vagyis sziasztok. – hadarta zavartan majd bontotta a vonalat. Leejtettem a telefont a párnám mellé és visszazuhantam a párnámra.

- Ki volt az? – kérdezte álmosan a mellettem fekvő fiú.

- Dani érdeklődőt, hogy tudom-e hol vagy. De mondtam neki, hogy itt fekszel szóval megnyugodott. Úr isten te tényleg mit keresse itt? – kérdeztem riadtan ugyanis nem tudtam elképzeli hogyan került ő ide.

- Hol vagyok? – kérdezte kábán.

- Az én szobámban. – emeltem ki érthetően.

- Mi a fene? – kérdezte és legurult az ágyról. Szerencsére ruha volt rajta, ahogyan rajtam is így kizárható az a bizonyos dolog. Mikor ezt észrevette ő is, látszott rajta, hogy megnyugodott.

- Ne érts, félre nem akarlak elzavarni meg semmi nyugodtan feküdj csak, de én elmegyek és lezuhanyozok és átöltözök. – másztam ki az ágyból. A szekrényből kikaptam egy egyszerű fehér pólót és egy cicanadrágot. A fiókból kivettem egy tiszta fehérneműt és elindultam a fürdőbe. A nappali és a konyha üres volt. A lányok valószínű nincsenek itthon vagy még a szobájukban alszanak. Bementem a fürdőbe és ledobtam a földre a koszos ruháimat. Megnyitottam a zuhanyt, a vizet pedig jó melegre állítottam. Beálltam alá és jól esett, ahogyan a forró vízcseppek élénkebbé tesznek. Negyed óra múlva más ismét a szobámban feküdtem az ágyon. Fel sem tűnt, hogy ismét elaludtam. Arra ébredtem fel, hogy a hasam igen csak élelem után kiáltozik. A szemeimet kinyitottam és ekkor Miki tekintette találkozott az enyémmel.

- Mi az? – kérdeztem értetlenül pislogva felé.
- Semmi. – motyogta zavartan és lesütötte a szemeit. Megráztam a fejem és kiszálltam az ágyból.


- Éhes vagy? – kérdeztem tőle, mire ő vidáman bólogatót. Kimentem a szobából és nagy kő esett le a szívemről, amikor megláttam Szandit a konyhába egy szendvicset majszolva. Vigyorogva köszöntem neki, majd neki láttam rántottát készíteni. Miután kész lett feltálaltam és kiabáltam Mikinek, hogy tolja ki a formás hátsó részét enni. Szandi kezéből kiesett a szendvicse is a döbbenettől. Megráztam a fejem, ezzel jelezve neki, hogy ne gondoljon semmi rosszra. Mikor betolta az uzsonnáját mivel a fali óra más a fél négyet mutatta bejelentette, hogy átmegy Szikihez megnézni, hogyan van. Viviennek pedig nyoma sem volt. A mobilja lemerült így telefonon sem tudtam elérni. Kezdtem érte aggódni, de Maykee megnyugtatott, hogy biztosan jól van, és még alszik. Reménykedni tudtam csak, hogy valóban így van. A nap további részében a kanapén fekve lustálkodtunk miközben Így jártam anyátokkal-t néztünk. Sokat nevettünk rajta, majd ismét elaludtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése