2015. január 14., szerda

9. Fejezet

Sziasztok :)
Megérkezett az új rész is amint látjátok. Remélem tetszeni fog,
ha pedig ez így van akkor pipáljatok. A következő rész pedig ismét vasárnap érkezik.
Jó olvasást!
Puszi
Fanni



Egy év telt el az a bizonyos balesetem óta. A gyógyulásom hosszadalmas volt, de megérte e rengeteg munkát, amit a gyógyulásom érdekében végeztem. Mondhatni teljesen a régi énem-lettem csak valamilyen szinten változtam meg odabent. Régen mindig érdekelt mások véleménye és mindig megpróbáltam megfelelni az elvárásoknak. Ám ez a nyár során teljesen megváltozott. Nem érdekel, hogy ki mit gondol rólam, ugyanis én jól érzem magam a bőrömben. Az elmúlt nyár pedig életem legboldogabb időszaka volt. Bejártam szinte az egész országot, sőt még Erdélybe is kijutottam, ugyanis a srácok nyári turnét tartottak és péntek estétől egészen vasárnap estig fellépésekre jártak. Engem pedig Szandi és Vivi folyamatosan elrángatott magukkal. Apropó drága barátnőim már közel egy éves párkapcsolatban élnek Bence és Sziki oldalán. A srácok egy hetes szabadságukat is Bence és Vivi egy késő nyári balatoni nyaralással töltötte, míg Sziki és Szandi egy horvátországi tengerparti üdülésen vett részt. Ya Ou úgy tudom, hogy a családjával nyaralt és otthon volt Óváron. Én is sok időt voltam otthon a családommal Szekszárdon. Idén sem maradhatott ki a szokásos Harkányban lévő nyaralásunk. Mosolyogni tudtam csak akkor mikor elhaladtam a strand színpada előtt és eszembe jutott az a nap, mikor a srácok itt léptek fel és elhoztak minket is. Persze egészen máson nevettem, mert azt sem lehet elfelejteni, amikor a lakásunk előtt szálltunk be az autóba és Sziki leütötte Szandit az ajtóval. Emlékezetes egy nap marad az biztos és ezt mióta együtt vannak, hivatalosan rendszeresen felemlegetik. Vicces és vidám nap volt az nem kétséges. A nyaralásom alatt minden nap beszéltem telefonon Mikivel. Ő sajnos nem tudott eljönni pedig meghívtam, de az albumukon kellett neki dolgoznia. Azonban a szombat délutáni munka után felült az első buszra és leutazott az ország másik felében csak azért, hogy egy napot még kikapcsolódjon velem. Szerencsés módon úgy kijött az unokatestvéreimmel és a húgommal, mintha már évek óta puszi pajtások lennének és együtt nőt volna fel velük. Ezután még egy hetet otthon voltam és csak Augusztus végén jöttem vissza Pestre. A nap sugarai szabályosan égették a szabad bőrfelületeimet, pedig az idő még csak reggel 10 óra körül járt. Elég korai busszal jöttem fel, ugyanis nem akartam a tikkasztó hőségben egy buszon rohadni. A lakás a buszpályaudvartól körülbelül félóra sétálásra van. A hajamat egy kontyba kötöttem a fejem tetejére, hogy ne melegítse a nyakamat. A szemeimet pedig egy napszemüveggel védtem a káros sugárzástól. A nyaralás során egészen szépen sikerült lebarnulnom pedig nem sok időt napoztam a parton. Szívesebben lubickoltam a kellemesen hűsítő vízben. Miközben a lakás felé sétáltam és a gurulós bőröndömet magam után húztam a kedvenc lejátszási listám zenéit hallgattam. Menet közben több fagyizó mellett is elcammogtam. Gondolkodtam, hogy veszek egy pár gombócosat, de majd rá beszélem estefelé a csajokat, hogy jöjjünk el fagyizni. Nem sokkal később már a lakásban a nappali közepén álltam. Különös mód, de a lányoknak nyoma sem volt. Pedig a pulton már két használt pohár volt kirakva. Mit sem törődve semmivel bementem a szobámba és elkezdtem a ruháimat kipakolni a szekrénybe. Mikor végeztem akkor elfeküdtem a helyemre és neki álltam könyvet olvasni. Méghozzá az egyik kedvencemet a Csak egy napot. Teljesen bele merültem Allyson és Willem történetébe és megfeledkeztem mindenről. Egyszer csak kopogást észleltem az ajtóm túlsó feléről. Azonnal felkeltem és ajtót nyitottam két gyönyörű barátnőmnek és rögtön átöleltem őket. Már lassan egy és fél hete nem láttuk egymást. Rengeteg mesélni valónk van egymás számára, így lemerem fogadni, hogy perceken belül neki is láttunk. De először készítettem hármunk számára egy finom és hűsítő hideg limonádét, majd a kanapéra leülve kezdtünk el csacsogni.

- Na, halljam kivel mi történt abban az időben, míg nyaralni volt. – kuncogtam és az élménybeszámolókat vártam.

- Siófokon voltunk és eszméletlen jó volt. Egy pár szobás kis apartmanban szálltunk meg aminek a terasza a Balaton partjára nyílott. Minden este kint üldögéltünk és iszogattunk. Néha sikerült is sokat igyak.   – vigyorgott Vivi elpirulva. – De Bence hibája volt mert egyre csak töltötte. Sokat sétáltunk lent a partnál és etettük a hattyúkat. Késő délutánkor lementünk fürdeni a vízbe. Bence a hullámokon ugrált meg úszott. Egyik nap bérelt egy vízi biciklit és azzal játszottunk akár a tizenéves gyerekek. Egy parti sétányon lévő étteremben ettünk minden este sült halat. Tömören összefoglalva ennyi volt. – nevetett és nagyot sóhajtott a mondandója végén. Nem kellett sokat várnom Szandi beszámolójára sem.

- Mi Zadarban voltunk. Nem laktunk messze a tengerparttól mi sem. Körülbelül egy lépcsőn kellett csak lesétálni és az utca végén már a strand nyílt. Szikivel hihetetlen volt az egész. Főleg a naplementében csónakázni, és amikor megölelt és megcsókolt akkor egyszerűen minden olyan tökéletes volt. Sok időt töltöttünk az óváros utcáin sétálgatva kézen fogva. Néhány múzeumba is ellátogattunk mikor kicsit esett az eső délelőtt. De aztán utolsó nap lementünk a sziklákhoz és én sikeresen elestem. – mutatott a térdén lévő halvány sebre. – De ez ellenére ez volt a legeslegjobb nyaralásom egész eddigi életemben. – mosolygott.

- Veled mi történt? – kérdezte Vivi.

- Hát ugye én Harkányban voltam unokatestvéreimmel és Miki is lejött egy napra. Ott aludt és este elmentünk pizzázni és bulizni. Másnap a strandon pedig jót fürödtünk. – meséltem, majd nagyot kortyoltam az italomból.

A nap további részében egy jó darabig beszélgettünk, majd elvonultam a szobámba olvasni. Az utolsó fejezet elején e telefonom egyszer csak csörögni kezdett az éjjeliszekrényemen. Kicsit morogva tettem félre a könyvet, de amint megláttam Miki vigyorgó fejét a képernyőn a mérgem azonnal elpárolgott. Helyette izgatott lettem az arcomra pedig egy mosoly kúszott. Csodálkoztam is, hogy egész nap nem keresett. Gondolom a lemezzel vacakoltak és a klippel. Elhúztam a zöld vonalat és vártam a hangját.

- Szia, Miki. – szóltam bele a készülékbe.

- Szia, neked is széplány. – mondta és éreztem a hangján, hogy vigyorog, mert tudja, hogy zavarba hozott. Bár mostanában már nem megy neki olyan könnyen. – Mi a helyzet? Visszaértél már Pestre? – kérdezte egymás után.

- Persze, már délelőtt itthon voltam. Ez a meleg leszívta az energiám és egész nap csak olvastam. Gondolkodtam, hogy elmegyek úszni egyet, de lusta voltam hozzá. – mondtam majd a csendre lettem csak figyelmes a vonal túlsó végéről. – Maykee itt vagy még? – kérdeztem aggódva.

- Persze. Csak jó végre hallani a hangodat. – motyogta zavartan én pedig éreztem, hogy elpirulok. – Sajnálom, hogy nem tudtalak felhívni, de már kora reggel óta a klipet forgattuk aztán még néhány dalt próbáltunk el. – mesélte a mai napját.

- Gondolom akkor izgalmas és fárasztó napod lehetett. – mosolyogtam el magam, bár ő ezt nem látja.

- Annyira nem fáradtam el. Jó lenne találkozni valahol szerintem. Mit szólsz hozzá? Mondjuk elmehetnénk kajálni is valahova. Benne vagy? – kérdezte reménykedve én pedig nem tudtam neki ellenállni.

- Rendben. Értem jössz vagy találkozzunk valahol? – kérdeztem és az egyik hajtincsemet kezdtem el csavargatni az ujjam körül.

- Érted megyek. Hatra. Legyél, addigra kész nem szeretnék várakozni. – nevetett.

- Rendben várlak te lüke. Te pedig siess. – kuncogtam majd elköszöntem tőle és vigyorogva dőltem hátra a párnáim közé. Közben pedig az órára pillantottam. Öt óra múlt kereken öt perce. Azonnal felpattantam és rohamosan indultam a fürdő felé. A ruháimat a szennyes kosárba dobáltam színek szerint, majd beálltam a hűsítő zuhany alá. Jó ideig ácsorogtam a víz alatt és élveztem, ahogyan lehűtik a hideg vízcseppek a felhevült testemet, amit nem egészen a kinti hőség okozott. Negyed órát álldogáltam, míg végül elzártam a vizet. Magamra tekertem a törülközőm és becaplattam a szobámba. Felvettem egy tiszta fehérneműt majd egy szál bugyiban és melltartóban álldogáltam a szekrényem előtt, miközben azon gondolkodtam, hogy mit húzzak fel. Elég vicces látványt nyújthattam. Végül egy farmer rövidnadrág és egy piros féloldalas felső mellett köteleztem el magam. A hajamat fánkszerű kontyba fogtam és egy alapsminket vittem fel az arcomra. Nem akartam túlzásokba esni, hiszen csak vacsorázni megyünk meg császkálni a városba. De Maykee spontán terveiről ismert, így nem lehet tudni, hogy valóban mit forgat a fejében. Fél percenként képes megváltoztatni bármilyen programot, de persze arra már nem képes, hogy szóljon is a dologról. A biztonság kedvéért felvettem a piros converse cipőmet és a nappaliban vártam rá. Hirtelen a lányok jelentek meg mögöttem és kértek kérdőre, hogy hova készülők.

- Hát te? – kérdezte Szandi. 

- Miki jön értem 6ra. Elmegyünk vacsizni és gondolom, császkálunk a városban. Ti hová mentek? – kérdeztem és a náluk lévő táskára mutattam.

- Én megyek Bencéhez, Szandi pedig Szikihez. De először Ya Ou kitalálta, hogy próbáljuk ki az új grilljét. Gondolom, akkor te nem jössz. – mondta és az órára pillantott.

- Most sajnos nem, de üdvözlőm őket. – mosolyogtam rájuk. Bólintottak majd percek múlva elhagyták a lakást én pedig egyedül maradtam. Hatóra már pár perce elmúlott de Maykeenak semmi nyoma. Ő piszkál engem, hogy nem készülők el sosem időben. Hát ezek szerint ő sem tud még mindig oda érni időben sehova. A tévét kapcsolgattam és elkezdtem nézni egy érdekes sorozatot, mikor valaki csengetett. Rögtön kikapcsoltam a készüléket majd azonnal ajtót nyitottam. Nem érte meglepetésként, hogy ki az és azonnal átöleltem. Nagy meglepetésre egy arca puszival köszöntött majd lassan elindultunk. Egymás mellet sétálgatunk elég közel egymáshoz. Akár hányszor együtt sétáltunk vagy mentünk valahova ott vagy engem, vagy Mikit kezdték el lányok randira hívni. Így hogy az ilyen zavaró tényezőket kizárjuk kitaláltuk, hogy úgy teszünk, mintha együtt lennénk. Ez pedig csak annyit takar, hogy kézen fogva sétálunk és néha adunk egymásnak néhány arca puszit. Távolról láttunk velünk szembe sétáló lányokat, akik nem éppen a visszafogottságot tanúsították. Mielőtt közelebb értek volna Maykee gyorsan átölelte a derekamnál és úgy mentünk tovább. Beültünk egy közeli Mc’ Donalds-ba ahol egy kétszemélyes asztalnál foglaltunk helyett. Kikértük előtte még az enni valót és szép lassan falatozni kezdtünk. Közben beszélgettünk a forgatásról és a lemezükről. Elmondta, hogy a héten egy fotózásuk is lesz, ahova szeretné, hogy kísérjem el. Erre pedig szívesen igent mondtam. Miután megettem vagy három darab sajt burgert és megittam a fél literes kólámat indulni kezdtünk. A közeli parkba sétáltunk és ott a szökőkút mellett telepedtünk le.

- Milyen volt otthon lenni egy kis időt? – kérdezte és ezzel a szekszárdi tartózkodásomra utalt.

- Nagyszerű volt kicsit otthon lenni. Hiányzott már a családom nagyon. Jó volt őket látni és velük lenni. Úgy érezem ez most egy kis energiával töltött fel. – magyaráztam, miközben a vizet tanulmányoztam.

- Te pedig nekem hiányoztál. – húzta el a száját és ölelésre nyitotta a karjait. Hozzá bújtam a fejemet pedig a vállára hajtottam.

- Te is nekem. - nyomtam puszit az arcára. A karjait a derekam köré fonta és nem tudom mennyi ideig lehettünk úgy. Hirtelen elkezdett énekelni, ami valami szerelmi valómásnak tűnt.

- Emlékszel arra az időre mikor nem szóltál hozzám, mert féltékeny voltál a nem létező barátnőmre? – kérdezte óvatosan én pedig bólintottam. – Mi lenne, ha adnánk egy esély kettőnknek? – kérdezte félve én pedig nem tudtam mit szólni.

- Nem tudom még Miki. Gondolkodnom kell…. – suttogtam ő pedig bólogatással jelezte, hogy megértette. Ez kicsit elrontotta a pillanatot és a kedvünket is. Így hát nem sokáig maradtunk a kútnál. Szép lassan indultunk el hazafelé. Közben pedig gondolkodtam és arra jutottam, hogy miért ne? Ha nem működik, akkor még nem lesz késő leállni és barátként folytatni. Mikor megérkeztünk átöleltük egymást és egy- egy arcra puszival köszöntünk el. – Miki… - szóltam utána.

- Igen? – fordult felém.

- Próbáljuk meg… egye fene…- motyogtam és éreztem, hogy tisztára zavarban vagyok. Hirtelen közelebb jött így megszüntette a köztünk lévő távolságot és az arcomat a kezei közé fogta és gyengéden megcsókolt. Habozás nélkül csókoltam vissza. A kezeim a nyaka köré fontam, az ő kezei pedig a derekamon pihentek. Mikor már levegőhiányban küszködtünk akkor váltunk csak szét. – Feljössz? – kérdeztem és beharaptam az alsó ajkaimat.

- Lányok? – kérdezte habozva.


- A srácoknál alszanak….- motyogtam. Maykee ismét megcsókolt és nagy nehezen, de feljutottunk a lakásba. Az ajtót bezártam majd ismét csókcsatában forrtunk össze. Nem tudom mi lesz ennek az egésznek a következménye. De most egyáltalán nem érdekel semmi sem csakis Ő. Szeretem őt úgy ahogy még senki mást sem. Számomra ő a mindenem és nála jobbat még ha keresnék sem találnák. Vállalom az ezzel járó következményeket. Ebbe pedig senki sem szólhat bele. Úgy érzem az életem valóban sínre került. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése