2015. január 2., péntek

3. Fejezet

Sziasztok :)
Köszönöm a több, mint 100 oldalmegtekintést. 
Remélem tetszeni fog a rész, igyekeztem hosszabbra megírni mint az előzőket. 
Ha tetszik a blog akkor arra szeretnélek megkérni titeket, hogy kicsit véleményezzétek a dolgokat, hogy érdemes-e folytatnom. 
Jó olvasást
Puszi 
Fanni



Kicsit sem kell mondanom, hogy mikor beléptünk a garázsba és megpillantottam Szikit, Bencét és Ya Ou-t életnagyságban mennyire meglepődtem. Nem mellesleg még Boti és Dani is a kanapén ült és valami chips félét rágcsáltak. Ya Ou a gitárján játszott, míg Bence a telefonját nyomkodta, Sziki pedig érdeklődve figyelt minket. Pillangók ezreit éreztem a gyomromban csapkodni. A lányok arcán is a meglepettséget lehetet leolvasni. A sajátomról inkább nem beszélnék. El sem hiszem, hogy ez itt a valóság és nem csak álmodom. Ez egy napra már kicsit sok volt. Először Miki aztán most a ByTheWay életnagyságban. Hatalmas rajongójuknak mondhattam magam a 16-17 éves fejemmel és még a mai napig szeretem őket. De mára már nem az a bugyiba pisilő típus vagyok, ha meglátom őket. El sem merem képzelni, hogy mi lett volna most akkor, ha ez, akkor történik meg.

- Lányok hát eljöttetek! – tárta szét a karjait Miki, majd mindhármunkat megöletgetett. Meglepődve figyeltük ezt a cselekedetét, de azért jól esett a közvetlensége. A finom illata azonnal elbódította az elmémet.

- Te hívtál minket. – motyogtam zavartan, ugyanis nem tudtam felfogni, hogy azok a srácok itt állnak velem szemben, akiknek a mellettem ácsorgó lányokat köszönhetem.

- És milyen jól tettem. – nevetett jóízűen. – Srácok hadd mutassam be nektek az új barátaimat. Az egyetemen találkoztam ma velük. Ők itt Vivien, Alexandra és Fanni. – mutogatott végig rajtunk miközben magyarázta. – Ezek a jóképű fiatalemberek pedig Dani, Boti, Sziki, Ya Ou és Bence. – mutatta be őket pedig tudjuk, hogy ők kicsodák.

- Örülők, hogy megismerhetünk titeket. – lépett előrébb Sziki és átölelte Vivit, majd Szandit is.

Drága barátnőm ekkor az ájulás határán volt látszott rajta. Ügyetlenkedve és fülig pirulva vissza ölelte egykori szerelmét. Van egy tippem, hogy még mindig nagyon tetszik neki Sziki. Ha pedig most nem tartaná a karjaiban, akkor a barátnőm már a padlón feküdne. Miután Sziki engem is átölelt, úgy jöttek sorba a többiek. Vivi vigyorogva ölelte át Bencét, amikor ő szintén magához húzta a lányt.

- Képzeljétek ők rajongók voltak. – húzogatta a szemöldökét Miki vigyorogva.

- Nahát hiszen ez nagyszerű. Hétvégén lesz egy koncertünk. Nem szeretnétek velünk jönni? – kérdezte izgatottan Ya Ou. Mi hárman pedig összenéztünk mosolyogva és boldogan feleltük.

- Köszönjük a meghívást. – mondtuk egyszerre.

- Ez remek. – csapta össze a tenyereit Ya Ou majd a színpad féle emelvényre lépett a mikrofonja mögé. – Srácok kezdeni kéne.. – integetett a bandatársainak, de ők nem foglalkoztak vele különös képen. Daninak köszönhetően mivel a srácokat az emelvényhez tolta elkezdődhetett a próba. Én a kanapén befészkeltem magam Boti mellé, míg Maykee a másik oldalamra ült le.  Jobban szemügyre vettem a garázst és elég takaros kis helynek tituláltam. A falakon reflektorok lógtak, amik a színpadod világították meg, míg a falakon közös képek virítottak A lányok is leültek a kanapéra és a srácok pedig neki láttak a próbának. A zene elindult ők pedig teljesen elvarázsoltak ismét. Mind ahányszor csak a hangjukat hallom, most is kizártam a külvilágot, mint ahogyan azt is, hogy az MDC-vel ülök egy kanapén. Csak rájuk figyeltem és a zenéjüket. A zene kezdő dallamai elő idézték azt a bizonyos nyári időszakot, amikor a videó klip is kijött. Ya Ou pedig énekelni kezdett.

- Függöny fel, búcsúzz, el Végleg a tegnaptól Ébredj fel, ez édenkert Fényekre nyiss ajtót - dalolta, mi pedig csendben mosollyal az arcunkon figyeltük. Közben neki álltak a színpadon bohóckodni is. Így is a rajongók tudták már akkor is, hogy ők a sztársággal nem szálltak el, hanem ugyan olyanok maradtak és nem csak a kamerák előtt. A koncerteken is amelyeken részt vettem tisztára közvetlenek voltak. Nem csak pont velem, hanem átlagban mindenkivel. A szeretetet pedig most is éreztem a hangjukból és a kisugárzásukból, akár csak mikor a koncerteken voltam. Szeretettel végzik a mái napig is a munkájukat. A rajongóik pedig a mai napig ott vannak velük és velük együtt nőnek fel. A refréneknél ülve tapsoltunk és énekeltünk velük most is. Bár a csapat már évek óta viszi, a pálmát a fellépéseikkel még mindig vannak olyan rosszindulatú emberek, akik féltékenyek rájuk és egyfolytában pletykálnak róluk minden féle rosszat. Egyszerűen nem értem az olyanokat, akik nem kedvelik őket. Hiszen ő tisztaszívűek és önzetlenek. Foglalkoznak a rajongókkal és szeretetet adnak. Miután a bandából azon a bizonyos nyári napon a negyedik tag kilépet, jó magam is megijedtem, hogy vajon most mi lesz. Elfogadtam Olivér döntését és megfogadtam magamban, hogy ettől függetlenül még jobban fogom szeretni a srácokat. Hiszen ők azzal a döntéssel, hogy hárman folytatták ezt az egészet a rajongók hősei lettek. Miután ezt a dalt befejezték még jó párat elénekeltek és az idő is elszaladt. Kicsit a mai nap el is fáradtam. Miki látta rajtam, hogy kezdek álmosodni és felajánlotta, hogy haza visz minket. Elköszöntünk mindenkitől egy-egy öleléssel.

- Bence nem akarlak megbántani, de elengednél? – kérdezte nevetve Vivi, ugyanis Bence az ölelést kicsit hosszasra húzta.

- Persze. Akkor hát, szia. Vagyis sziasztok. Majd hétvégén találkozunk. – krákogta zavartan. Még egyszer búcsút intetünk majd beültünk Maykee autójába. Elfoglaltam az anyósülést, így a lányok kénytelenek voltak ketten hátra ülni. Bekötöttem a biztonsági övet és vártam, hogy haza érjünk. Tízen-öt perc múlva már a lakás előtt ültünk a járműben.

- Köszönünk mindent. – mosolyogtam rá és kiszállni készültem az autóból.

- Nagyon szívesen. Legyen további szép estétek. Holnap az egyetemen találkozunk. – kacsintott. Bólintottam majd megvárta, amíg kiszállunk és elhajtott a sötét éjszakába. Fáradtan baktattunk fel a lépcsőn és amint a lakásunkba értünk, fáradtan dőltem be az ágyamba. Másra sem vágytam csak, hogy gyorsan lezuhanyozzak és bebújjak az ágyba és aludjak. Így hát így is tettem. Úgy látom az egyetemet elég jól választottam ki. A mai nap történtekkel foglalkoztam a gondolataimba, majd mély álomba merültem.

A hét további része eseménytelenül zajlott. Azzal kivéve, hogy Miki minden nap foglalt nekünk helyet a közös óráinkon. A sulin kívül is sokat találkoztunk és elég jól összebarátkoztunk. Igazán megkedveltem, mint embert. Akár csak Danit és Botit. Velük is sikerült barátságot kialakítani. Pénteken suli után a lányokkal csajos napot tartottunk. A West end-ben vásárolgattunk, majd kitaláltuk, hogy megnézzünk egy filmet immáron már otthon és rendelünk pizzát. Késő estig fent voltunk és ismét fáradtan estem be az ágyamba. A telefonom csengésére ébredtem fel úgy fél egy körül.

- Igen? – szóltam bele álmosan. Rólam tudni illik, hogy az alvás az számomra szent. Amikor csak tehetem, hétvégeken alszok.

- Szikiék az előbb hívtak, hogy szóljak rátok, hogy egy óra múlva ott lesznek a lakásotok előtt. – hallottam Miki vidám nevetését. Nyílván feltűnt neki a kómás rekedtes hangom.

- Rendben. – krákogtam majd bontottam a vonalat.

Kimásztam az ágyból nagy nehezen és a nappali és a konyha felé indultam. Vivi a konyhában mesterkedett valami ebéd félével, Szandi pedig a kanapén volt szét terülve, miközben valami szappanoperát nézett. Furcsán néztem a képernyőre. Én sosem tudtam az ilyeneket megnézni. Valahogyan mindig csak elalszok rajtuk.

- Te tényleg ezt nézed? – böktem a tévé felé elég furcsa arcot vágva.

- Nem akarok felkelni a távirányítóért. – sóhajtott drámaian.

- Értem… Miki most telefonált, hogy egy óra múlva Szikiék itt lesznek értünk, ha tényleg akarunk menni a koncertre. – mondtam miközben a körmömet piszkáltam.

- Akkor talán neki kellene állni, készülődni. Nem pedig ezt a badarságot nézni. – felelte és kinyomta a tévét. Igaza van. Még rendbe kell, magam elégé tegyem, mert a hajam helyén egy igazi szénabála található. Beszökdécseltem a szobámba és a szekrényből kivettem egy amerikai zászlós trikót és egy farmer sortot. A hajamat egy kontyba kötöttem a fejem tetejére. A szemeimet pedig kihúztam szemceruzával. Bele bújtam a piros tornacipőmbe és én útra készen is álltam. Még hogy rám sokat kell várni. Ugyan már. Mire ismét kimentem a nappaliba addigra már a lányok is készenlétben álltak. Nem kellett sok, a srácok is megérkeztek. Kiszálltak a kocsiból, hogy üdvözöljenek minket. Átöleltek, majd beszálltunk a kisbuszba. Épp másztam volna be hátra Ya Ou mellé amikor arra lettem figyelmes, hogy Szandi az autó mellett van elterülve. Riadtan másztam vissza ki, hogy felsegítsem, de Sziki beelőzött.

- Kérlek, ne haragudj. – hadarta rémülten Sziki és felsegítette barátnőmet.

- Mi történt? – dugta ki a fejét hátulról Bence.

- Véletlenül Sziki leütötte Szandit a kocsi ajtóval. – kuncogott Ya Ou, mire én vállon csaptam és csúnyán néztem rá.

- Jól vagy? – kérdezte Sziki aggódva.


- Persze. Azt hiszem. – motyogta Szandi és a fájó részhez tette a kezét. Sziki ekkor elvette onnan barátnőm kezét és egy puszit adott rá. Szandin látszott, hogy az ájulás kerülgeti, így Sziki gyorsan beültette az autóba. Persze nem az ütéstől jött ez rá kedves barátnőmre, hanem aki az ütést okozta. Miután elindultunk a hangulat ismét vidám lett. Nevettünk mindenen és énekeltünk. A srácok csak bemelegítettek mi pedig csatlakoztunk hozzájuk, miután arra kértek. Másfél óra múlva megláttam a Harkány felíratott a táblán és izgatott lettem. A családommal minden évben ott nyaraltunk egészen kicsi korunktól kezdve. A koncert a strand színpadán volt. Míg a srácok felpakolták a dolgokat, addig mi elmentünk ebédet venni. Mire a koncert kezdődőt addigra pedig már a színpad mellett álltunk mi is. Akár csak a többi rajongó. A srácok fergeteges koncertet adtak, mint mindig.  Sosem fogom elfelejteni ezt a koncertjüket sem. Büszke vagyok rájuk, hogy ennyi mindent elértek már együtt. Jó pár közös fotó és autogram kiosztása után elindultunk ismét hazafelé. Boldogan mutogatták az ajándékokat, hogy miket kaptak a rajongóktól. Mosollyal az arcomon figyeltem az ablakból nyíló kinti tájat, majd a szemeim elnehezedtek és elaludtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése