2015. január 9., péntek

7. Fejezet

Sziasztok! :)
Megérkezett az új rész is. Remélem sikerült túl élnetek ez az első hetet nektek is, bár nekem még holnap is kell menjek. Remélem tetszeni fog.
Jó olvasást!
Puszi
Fanni


Azt mondják, hogy a szerelem jót tesz az embereknek. Sokkal vidámabbak és jobb emberek lesznek. Többet foglalkoznak és törődnek egymással. Sok időt töltenek egymással és mindennél jobban szeretik egymást. Lehet, hogy más kapcsolatokban így van. De az enyém közelről sem ilyen. Ilyen csak a filmekben létezik. Ugyanis akibe mondhatni teljesen bele zúgtam, már egy másik lány karjaiban van. Ez az érzés pedig pokolian fáj. Olyan mintha egy üvegpoharat törtek volna szét a mellkasomon és a szilánkok belém fúródtak volna. Elfogadom természetesen azt, hogy barátnője van, de nem szeretnék vele találkozni. Bár az iskolában ez elég nehezen megy. Szerencsére azért a terem két különböző pontján ülünk. A garázs helyett általában a mi lakásunkban lógunk. De néha elég sokat vagyok egyedül, de azért Ya Ou sokat van velem és nem hagyja az orromat lógatni. Sosem voltam ennyire magam alatt egyetlen fiú miatt sem. Na, jó egyszer talán igen. Azt hiszem fél hónapon át sírtam miatta minden este. De akkor még csak részemről amolyan gyerekszerelem volt. De ahogy most visszagondolok a történtekre rá jövők, hogy valóban nem is szerettem annyira. Csak a szerelem gondolatába voltam szerelmes. Könnyen leszek szerelmes ezt többen is mondták már nekem, de azok csak puszta fellángolások. Ez, amit most érzek ez más… Idegen érzés számomra. De meg kell tőle válnom. Nem érezhetem ezt. Mikivel egyszerű barátok vagyunk… vagyis voltunk, amíg én hülye nem csókoltam meg és nem kezdtem el bőgni az utcán előtte. Túl kell lépnem az érzéseimen és megbeszélni vele a dolgokat. De ahhoz egyelőre semmi erőm sincs. Így hát valószínű még egy ideig kerülgetni fogjuk egymást. Azonban az is előfordulhat, hogy egyszer csak kiszeretek, belőle és csupán egy nagyon jó barátként fogok rá tekinteni. De ez még a jövő titka. Nem lehet előre tudni semmit sem. Mostanában semmi másra sem vágyom, mint hogy otthon feküdjek, a szobámban a négy fal között ahol kizárom a külvilágot. Épp a telefonomat nyomkodtam az ágyamon, amikor kopogtak az ajtómon. Elmotyogtam egy ,,szabadot” majd hirtelen belépet Ya Ou. Gondolkodás nélkül keltem fel és öleltem meg. Egy valamire rá jöttem. Ya Ou ölelése a legjobb. Olyankor szinte minden elfeledtet velem és egyfolytában mosolyt csal az arcomra. Az arcomat a mellkasába fúrtam miközben ő a hátamat simogatta.

- Hogy vagy? – kérdezte, miközben óvatosan az ágyhoz manőverezett velem. Óvatosan leült és magához húzott.

- Szokásos… - húztam el a számat. Nem tetszően rázta meg a fejét. Mostanában pedig már hozzá szokhatott volna a hangulatomhoz.

- Utállak ilyennek látni. Sokkal szebb vagy, amikor mosolyogsz és vidám vagy. – mondta miközben idétlenül próbált vigyorogni, hogy nevessem el magam. De nem akart összejönni.

- Ne mondj ilyeneket. Tudod, hogy mostanság nem akar sikerülni az, hogy tényleg szívből mosolyogjak. – hadartam lesütött szemekkel. A két ujjával a szám széleit felfelé ívelte. Ezen a próbálkozásán persze elnevettem magam.

- Látod nem is olyan nehéz nevetni. – mosolygót elégedetten. Megöleltem és egy puszit nyomtam az arcára.

- Köszönöm, hogy itt vagy és segítesz ebből az állapotból kirángatni. – hálálkodtam neki szívből. Nem tudom, mi lenne velem Ya Ou nélkül. Igaz nem sok időt töltöttünk mi együtt az óta, mióta Miki először vitt minket abba a garázsba, de most miután Maykeeval a kapcsolatunk megromlót az óta bármiben számíthatók a mellettem lévő fiúra. Bármiben segít és elég sok programot talál, ki ahol tényleg jól érzem magam. Még ha kis időre is, de sikerül elfelejtetnie velem Mikit. De persze Ya Oun kívül ott vannak nekem a lányok is. Bár nem mindig hagyom magam sajnáltatni, hiszen nekik is megvan az életük. Viviennek főleg nem hagyom, hogy a hétvégéken velem üljön a kanapén és tévézzen és Milka Oreot egyen velem, hiszen neki ott van a párkapcsolata Bencével. Teljesen oda vannak egymásért és boldogok egymással. Örülök nekik nagyon, hiszen nagyon cukik szerintem. Azonban Szandi barátnőmet sem kell félteni, ugyanis az utóbbi napokban Sziki randizni hívja. Elmondásuk szerint nem tudják eldönteni, hogy bele kezdjenek e. Sziki nagyon kedveli őt, de nem egészen lépett még túl a szakításán. Így egyelőre maradnak a találkozgatásnál és nem akarnak elsietni semmit. Talán jól is teszik. Minek bele bonyolódni egy kapcsolatba, ha ugyan úgy lehet élni, mint abban. Nem tiltja semmi, hogy nem lehetnek így kettesben. Felnőtt emberek vagyunk mind. Bár néha elég gyakoriak a gyerekes pillanatok. Ez ellen viszont semmit sem tehetünk. De ez így van rendjén. Igaz, hogy felnövünk, de belül nem változunk meg. Ugyan olyan eszetlenek és örültek maradunk.

- Van valami programod most? Arra gondoltam, hogy eljöhetnél velem az edzőterembe kicsit gyúrni. – nézett rám reménykedve.

- Benne vagyok. – mosolyogtam rá.

- Remek. Akkor pakold össze a cuccod és menjünk. Kocsival vagyok. – vigyorgott és tapsolni kezdett. Felkaptam egy fila-s táskát és bele tettem egy pink trikót és egy fekete cicanadrágot. Bele dobtam az edzőcipőmet is és egy dezodort. A csuklómra húztam egy hajgumit a telefonom és a fülesem pedig szintén a táskába tettem. Ya Ou kiment a szobából én pedig utána szökdécseltem. A kanapén Vivi és Bence volt összebújva miközben valami vígjátékot néztek.

- Sziasztok! – vigyorogtam rájuk. Meglepődve néztek rám, hiszen mostanában nem láttak ilyennek. De szeretek edzeni járni Ya Ouval. Olyankor szintén kizárom a külvilágot.

- Minek köszönhető ez a jó kedv? – kérdezte érdeklődve drága barátnőm.

- Edzeni megyünk. – mosolyogtam rá miközben bele bújtam a bakancsomba és a kabátomba. A hajamat gyorsan megigazítottam a tükörbe és egy sapkát húztam rá.

- Akkor jó edzést. – mondta Bence és megcsókolta a barátnőjét.

- Nektek pedig jó szórakozást… - nevettem és Ya Ou-t magam után húzva zártam be a lakásajtót. A táskám-betettem a kocsi hátsó ülésére én pedig beültem előre. Körülbelül negyed óra multán már az edzőterem öltözőjében voltunk. Felvettem a ruhámat majd a hajamat egy copfba kötöttem. Először bemelegítéssel kezdtem, aztán a futópadon folytattam. A telefonomon közben elindítottam egy pörgős zenét. Igyekeztem oda figyelni a helyes légzésre, miközben elmerültem a gondolataimban. Néha Ya Ou-t figyeltem, ahogyan éppen a súlyokat emelgette. Pihenésként a konditerem büféjében megittunk egy pohár vizet addig pedig beszélgettünk.

- Este el kéne menni, tekegolyózni. Többieknek is szólnánk. Már régen voltunk bulizni is. Ránk férne. – tervezgette miközben én az ásványvizes flakonom kupakjával voltam elfoglalva. – Figyelsz te rám egyáltalán? – kérdezte nevetve és megfogta a kezem.

- Persze. Részemről rendben. Csak Ő ne legyen ott. – motyogtam. Valamiért gondolatban tudom csak a nevét kimondani. Ha rendes beszélgetés közben kellene, akkor valószínű elsírnám magam. Ya Ou mellett viszont nem kell, azon aggódjak, hogy kimondaná, mert tudja milyen érzés számomra. Nem a legjobb ezt ő is észleli rajtam.

- Lehet, nem kellene ezt mondanom, de úgy gondolom beszélnetek, kellene. Ha szeretnéd, akkor én ott leszek a közelben. Így ha bármi hülyeséget követnétek, el én közbe tudnék lépni. Talán elmondhatnád neki, hogy számodra ő többet jelent egy egyszerű barátnál. – mondta én pedig megráztam a fejem.

- Akkor szúrnák el mindent… - motyogtam, majd az ajkamba haraptam.

- Mi van, ha nem? Mi van, ha ő is érezz valamit, de ahhoz fél, hogy bevallja? Tudod a pasiknak van egy olyan furcsa félelműk, hogy mi van, ha a kiszemelt lány visszautasítja őket. – magyarázta elég komoly arcot vágva.

- Ha érezne valamit, akkor nem lenne együtt azzal a lánnyal. – mondtam és a témát itt részemről lezártam. Visszacsavartam a kupakot az üvegre és visszamentem még egy fél órát futni a gépre. Nem tudom Ya Ou hogyan rakta úgy össze a dolgokat, hogy arra következtessen, hogy én bejövök Maykeenal. Nagyobb a valószínűsége annak, hogy piros hó essen karácsonykor. Teljesen butaságnak tartom. Ismét elindítottam a lejátszási listámat de amikor meghallottam egy ismerős dallamot és az Ő hangját, akkor kis híján le estem a futópadról. Abban viszont igazuk van a többieknek, hogy beszélnem kell vele. Viszont négyszemközt egy nyugodt helyen.


~~~~~~~

Fél kilenc körül ültünk be egy belvárosi klubba. Úgy döntöttünk, hogy mégsem megyünk teke-golyózni, helyette inkább bulizunk és kikapcsolódunk kicsit. A zene már javában szólt és a klub kezdett megtelni velünk egykorú és fiatalabb emberekkel. Egyetlen ismerőst sem láttam. Nem mintha annyi ismerősöm volna itt Budapesten. Vivi és Bence pár ital után táncolni mentek a színpad előtt létrehozott táncparketten. Még néhány ital után én is felkeltem és berángattam magammal Ya Ou-t is táncolni. A neonfények világították meg a kissé sötét helyett. Így néha észrevettem Ya Ou hibátlan és orbit reklámba való mosolyát.

- Jó téged így látni. – kiabálta túl a zenét. Igaz most nagyon jól érzem magam, mert ő és a többiek is itt vannak. De amint egyedül leszek, újra akkor ez megváltozik.
A torkom kicsit kezdett kiszáradni így szóltam Ya Ou-nak, hogy elmegyek a pulthoz inni. Kikértem egy vodkanarancsot és egyből lehúztam. Az ital kissé égette a torkomat, majd egy kéz fonódott körém. Érdeklődve fordultam hátra. Nagy meglepetésemre Dani volt az. Mögötte pedig Boti állt. Mosolyogva köszöntem nekik és mindegyiküket megöleltem és egy-egy arca pusziban részesítettem őket. Egészen rég találkoztam velük. Neki álltunk beszélgetni, majd egy két erősebb rövid italt felhajtottunk. Megkérdeztem tőlük, hogy mi jó történt velük az óta, amióta nem találkoztunk. Róla viszont egy szó sem esett. Nem mertem megkérdezni azt sem, hogy itt van e. Bár van egy olyan sejtésem, hogy ő is itt van a tömegben valahol a barátnőjével.

- Képzeld mindjárt énekelni fogunk egyet odafent. – intett a színpad felé Boti büszkén.

- Azt szeretnénk, hogy ha már itt vagy akkor gyere oda első sorba. – fűzte hozzá Dani. A számat elhúzva gondolkodtam. Nem nagyon szeretnék most Maykee közelébe kerülni. Főleg hogy most valamennyi mennyiségű alkohol után igen őszinte hangulatom van. A végén még tényleg elmondom neki, hogy mit érzek iránta. A srácok meg sem várták a válaszomat a tömegen át húztak oda az embertömeg legszélére a színpad elé. Mielőtt bármit mondhattam volna ők eltűntek és nemsokára már a színpadon daloltak. Mikor megláttam Maykeet szinte a sírás kerülgetett. A Te se vagy más című dalukat adták elő. Próbáltam elmenekülni, de nagy meglepetés ért amikor megláttam magam mellett Ákost és ő végig ott tartott. Van egy sejtésem, hogy ez az egész este ki lett tervelve. Ez alatt pedig nem csak Botit és Danit értem. Miki szinte az egész dalt csak nekem énekelte. A dal végén azonban hátra siettem a mosdók előtti folyosókra. Nem kellett sok idő, hogy Maykee utánam jöjjön. Lerogytam a fal mellett és nem néztem rá.

- Mi bajod van? – kérdezte maga elé nézve.

- Nekem mi bajom van? Te rohantál el akkor este úgy és nem reagáltál semmire. Te nem voltál képes visszahívni, amikor kerestelek. Mintha eltűntél volna. De sejtem, hogy a barátnőddel voltál. – mondtam kissé gúnyosan az utolsó előtti szót.

- Szóval innen fúj a szél… Valaki itt féltékeny. – nevetett. A szemeimet forgattam csak rajta. Nem fogom neki beismerni úgysem az érzéseimet.

- Valakinek meg irtóra nagy humora van. – mondtam és a körmeimet piszkáltam.

- Amúgy meg nem a barátnőm. De ha az is lenne, akkor neked, mint barátnak el kellene őt fogadnod és tiszteletben tartanom a döntéseimet. – hadarta. A pumpa pedig kezdett felmenni bennem.

- Tudod, mit azzal jársz, akivel csak akarsz. Nem érdekelsz. Remélem minél előbb kiszeretek belőled. Na, szia. – kiabáltam és felkeltem a földről és elindultam a női mosdó felé, ugyanis éreztem, hogy a könnyeim kiszökni vágynak. Beléptem az ajtón és a tükör előtt tettem rendbe magam. Az ajtó hirtelen kivágódott és Miki lépett be. – Te meg mit akarsz itt? Ez a női mosdó nem látod? – kérdeztem kicsit flegmán. Nem foglalkoztam vele elindultam vissza ki a tömegbe de ő vissza rántott.


- Jól hallottam, hogy azt mondod, hogy szeretsz? – kérdezte kissé félve. Bele haraptam az ajkamba és lehunytam a szemem. Ezzel pedig beismertem előtte és már tudja. Nem gondoltam, hogy hangosan is kimondtam neki, de ezek szerint igen. Hirtelen megéreztem a karjait magam körül és az ajkait az enyémeken. Nem tudom mi lehetett annak az oka, de visszacsókoltam. Talán hibát követek el, de nem tudok tovább nélküle lenni egy napot. Szükségem van rá, mert ő a legjobb barátom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése